Horda

Mona Lisa , Párizs
Pályázó: Konti04
Kép dátuma: 2013.08.18 16:36
Feltöltés dátuma: 2016.11.23 20:26

Horda

 
 

Eddig 6 ember értékelte.

Értékeléshez jelentkezz be!

2016.12.07 20:29 kloÉrtékelés: Hónap képe 

2016.12.07 20:28 kloÉrtékelés: 5 

Nagyszerű fotó. Általában nem szeretem a színes kiemelést, de itt szükséges, mivel szűkebb kivágás esetén lenne csak kompozíciós centrum a festmény, akkor viszont elveszne a tér, illetve a tömeg hatása. Ez így nagyon rendben van.

2016.12.04 14:07 Szőnyi IstvánÉrtékelés: Hónap képe 

2016.12.04 14:06 Szőnyi István 

Szerintem sem szükséges a színes kiemelés. Mivel a kompozíció erővonalai egyébként is ide irányítják a néző tekintetét, ezért a kép üzenetének dekódolásához feleslegesnek tartom ezt a kissé szájbarágó, a kompozíció egynemű közegét megbontó, külsődleges segítséget. Az esztétikai élményt nem adják ingyen, dolgozzon meg érte a kedves néző – végül is pont erről a paradoxonról szól maga a kompozíció, vagyis ebből a szempontból ez a „könnyítés” éppenséggel kontraproduktívnak tűnik, hiszen gyengíti a fotó eszmei üzenetének erejét. Kár ezért a felesleges optikai engedményért – még szerencse, hogy a kis méret miatt nem igazán érvényesül. A magam részéről arra biztatnám a fotóst, hogy állítsa vissza fotó szürke tónusú egynemű közegét. Ebben az esetben nyugodtan beküldheti a legközelebbi Sajtófotó pályázatra.

2016.11.30 18:16 SzyaÉrtékelés: 5 

Hát igen! Ezért fotózunk. Valóban visszaadja a hely szellemét. Már rohanunk is tovább, meg oda se nézünk, olvassuk a bedekkert. Talán még a színes kiemelés se kellett volna, a belsőépítész amúgy is keretezett.

2016.11.30 16:47 piuszÉrtékelés: 5 

Remek kép!

2016.11.24 00:21 Szőnyi IstvánÉrtékelés: 5 

Ez a kép egyszerűen zseniális. Eszmeileg és formailag egyaránt: ritkán lehet látni ilyen fotót, amely a fotós által kifejezni szándékozott eszmét a fotográfia eszközeivel formailag ilyen tökéletesen képes kifejezni. Ha lehet egy tartalomhoz adekvát formát találni, ezúttal tökéletes példát láthatunk erre a ritka tüneményre. A cím is telitalálat: a fotós tudatosságának bizonyítéka. Egyúttal arra is remek példa ez a kép, hogy a fotózás elsősorban világnézeti állásfoglalás. Ami a kompozíciót illeti, ahhoz képest, hogy életképi jelenetről van szó, szinte tökéletesen van megkomponálva. A nézőpont és a látószög megválasztása is remek: a nagylátószög előteret torzító hatása olyan dinamikát visz a kompozícióba, hogy szinte érezzük a tömeg sodrását.

a forduló összes képe
fotópályázat